Mołdawia, między Rosją a Unią31 min
Mołdawia w przededniu wyborów parlamentarnych, których wyniki zdecydują o przyszłości kraju. Victor Organ, trzydziestoletni fotograf, przemierza kraj z aparatem i dokumentuje postępujące zmiany. Jego misją jest przypominanie władzom i mieszkańcom stolicy o małych, często zapomnianych wioskach, które szybko się wyludniają.