Re: Rural Moldova
Upcoming elections in Moldova will determine its future. Armed with his camera, Victor Organ criss-crosses this country scarred by war and exodus. He is working to ensure that the inhabitants of isolated villages, and their stories, are not forgotten, through his photography.