Diagnoza: stwardnienie rozsiane31 min
Stwardnienie rozsiane, w skrócie SM, nazywane jest także „chorobą o tysiącu twarzy” – objawy są bardzo zróżnicowane i mogą pojawiać się zarówno w postaci rzutów, jak i rozwijać się powoli, podstępnie. Choroba jest przewlekła i może postępować wolno lub szybko. Choć SM nadal nie jest chorobą uleczalną, dzięki postępom medycyny jest coraz skuteczniej leczona i kontrolowana.