Re: Diagnosing Multiple Sclerosis
Multiple sclerosis, known as the "disease of a thousand faces", is characterised by a wide variety of symptoms. This chronic disease sometimes can progress slowly or quickly. Thanks to advances in medical science, it is being treated more and more effectively, even if there is still no cure.