Diagnostic: scleroză multiplă31 min
Scleroza multiplă, cunoscută drept „boala cu o mie de fețe”, se caracterizează printr-o mare varietate de simptome. Această boală cronică poate evolua uneori lent, alteori rapid. Datorită progreselor științei medicală, ea este tratată din ce în ce mai eficient, chiar dacă încă nu există un remediu.