Izrael: trudne współistnienie13 min
Wojna w Gazie zagraża pokojowemu współistnieniu różnych grup, które składają się na społeczeństwo Izraela. Rożne społeczności mają radykalnie odmienne poglądy na temat konfliktu. Mniejszość arabska, która stanowi ponad 1/5 populacji, i Żydzi starają się jednak współpracować pomimo różnic. Reportaż.