Bangladesz: Daulatdia, miasto prostytucji25 min
Bangladesz jest jednym z niewielu muzułmańskich krajów, w którym prostytucja jest tolerowana. Daulatdia, niedaleko trasy szybkiego ruchu łączącej Indie z Dhaką, co dzień przyjmuje ok 3500 klientów. To największy dom publiczny w kraju - a może i na świecie..