Bangladesh: The Prostitutes of Daulatdia25 min
Girls as young as ten are being kidnapped and forced into prostitution in Daulatdia, Bangladesh.One of the few Muslim countries where prostitution is tolerated, Bangladesh has the dubious honour of having the largest red light district in the world: 3500 clients pass through Daulatdia every day. The only ones who can't leave are the girls themselves.