Narastająca kolonizacja Zachodniego Brzegu, nawoływania do aneksy Strefy Gazy, spowodowana przez Izrael klęska głodu – jak w świetle ostatnich wydarzeń wygląda wiarygodność rozwiązania dwupaństwowego? Czy jest jakiś sposób na rozwiązanie trwającego od dekad konfliktu?