Gaza: în căutarea celor dispăruți
Atacul de pe 7 octombrie, anexarea Cisiordaniei, blocada asupra Gazei și violența coloniștilor israelieni: atacurile asupra suveranității statului palestinian îngroapă pe zi ce trece soluția cu două state. Dar există și alte soluții mai adecvate?