Gaza: jurnalismul devenit imposibil
Feurat Alani, reporter franco-irakianm povestește că în 2014 era dificil să lucrezi ca jurnalist în Gaza. Dar astăzi este practic imposibil. Sub asaltul israelian, Palestina a devenit cel mai periculos loc din lume pentru jurnaliști. Peste 160 de jurnaliști palestinieni au fost uciși de la atacurile Hamas din octombrie 2023m până pe 15 ianuarie 2025.