Feurat Alani on Gaza: Impossible Journalism
In 2014 it was difficult to work as a journalist in Gaza, today it is practically impossible. Over 160 Palestinian journalists have been killed since the 7 October 2023 making Palestine the most dangerous place in the world to be a journalist.