Gaza: dziennikarstwo niemożliwe
Ponad 160 palestyńskich dziennikarzy zostało zabitych w Strefie Gazy, większość przez armię izraelską, od początku wojny, 7 października 2023 roku. Gaza jest najniebezpieczniejszym miejscem dla reporterów na świecie, groźniejszym niż Birma, Chiny czy Rosja.