Cu hărțile pe masă - Regatul Unit: între Trump și UENigel Farage: de neoprit?
În 2016, era „Mister Brexit”. Astăzi, crezul său este lupta împotriva imigrației. Nigel Farage și noul său partid, Reform UK, au obținut rezultate foarte bune la ultimele alegeri locale și regionale din Marea Britanie. Următoarele etape: alegerile parlamentare parțiale din 18 iunie 2026 și, mai ales, cursa pentru funcția de prim-ministru, cel târziu în 2029.