Wielka Brytania: Starmer pod presjąNigel Farage, niezatapialny
W 2016 roku był „panem Brexitem”. Dziś na sztandarach ma walkę z imigracją. Nigel Farage i jego nowa partia Reform UK osiągnęli zaskakująco dobre wyniki w ostatnich wyborach lokalnych i regionalnych w Wielkiej Brytanii. Ale to dla niego dopiero początek. Cel: zostać premierem najpóźniej w 2029 roku. Kolejny test to wybory uzupełniające 18 czerwca 2026.