Ucraina: Zelensky sub presiuneCu hărțile pe masă
Donald Trump a făcut o vizită de stat de trei zile în Regatul Unit, marcată de o recepție la Castelul Windsor și o întâlnire cu prim-ministrul Keir Starmer. Prim-ministrul are o dublă responsabilitate: să încerce să mențină "relația specială" care ar trebui să unească Londra și Washingtonul, jucând în același timp cartea europeană, în special în fața amenințării ruse.