United Kingdom: Political Instability
Donald Trump begins a three-day state visit to the United Kingdom, marked by a reception at Windsor Castle and a meeting with Prime Minister Keir Starmer. The PM has a dual responsibility: to try to maintain the "special relationship", supposedly beneficial for London and Washington, while at the same time playing the European card, particularly in the face of the Russian threat.