Rak piersi: codzienna walka31 min
Nowotwór piersi niesie ze sobą daleko idące konsekwencje – zarówno dla ciała, jak i dla psychiki. Skutki uboczne leczenia, takie jak chemioterapia i radioterapia, mastektomia czy utrata włosów, głęboko wpływają na poczucie tożsamości i samoocenę pacjentek. Dlatego tak ważne stają się wsparcie, solidarność i odbudowa poczucia własnej wartości.