Cancerul la sân: o luptă zilnică31 min
În Germania, una din opt femei va fi diagnosticată cu cancer de sân în cursul vieții. Chimioterapia, radioterapia, mastectomia, căderea părului: tratamentele și efectele lor secundare le afectează pe paciente atât fizic, cât și psihic. Așadar, cum să rămâi puternică în fața acestei încercări care zguduie stima de sine?