Re: Breast Cancer - A Daily Battle
One in eight women in Germany will be diagnosed with breast cancer at some point in their lives. The disease has far-reaching consequences - for the body, but also psychologically: the side effects of chemotherapy or radiotherapy, breast loss or hair loss can severely affect a woman’s sense of self. How do sufferers battle breast cancer and rebuild their lives afterwards?