Armenia: geografia eksodusu13 min
Pod koniec września ponad 100 tysięcy Ormian z Górskiego Karabachu uciekło do Armenii, a kontrolę nad terytorium przejął Azerbejdżan. Jak z bliska wygląda sytuacja w problematycznym regionie? Dokument z lektorem.