Dakotą Północną wstrząsnęła rewolucja. Ten niegdyś ubogi stan stał się epicentrum naftowej gorączki, gdy odkryto tam potężne rezerwy ropy i gazu łupkowego. Rozpoczęcie wydobycia w 2008 roku zmieniło wszystko. Rdzenni mieszkańcy znaleźli się w matni, zdani na łaskę przywódcy zachłyśniętego petrodolarami. Dokument z lektorem.