Kuba: kryzys w raju
7 czerwca 2025 roku, krótko przed godziną 16 na placu w Bogocie, wątły chłopiec przeciska się przez tłum zgromadzony przed Miguelem Uribe Turbayem, kolumbijskim senatorem i kandydatem na prezydenta. Zbliża się do mówcy, podnosi broń, kilkakrotnie naciska spust i śmiertelnie trafia – zabójca ma zaledwie 14 lat. W 2024 roku w Kolumbii ponad 200 nieletnich stanęło przed sądem za morderstwa, których dokonali jako płatni zabójcy karteli narkotykowych. Reportaż z lektorem.