Colombia: The Return of Child Killers25 min
Colombia is blighted by ultra-violent street gangs with children as young as ten years old being recruited to sell drugs, steal, intimidate and kill. Linked to drug trafficking, the violence has reached politics with senator Miguel Uribe Turbay gunned down in broad daylight by a child.