Midori gra Mendelssohna
Skrzypek Daniel Hope zaprasza do swojego salonu, gdzie wśród nastrojowej atmosfery posłuchamy kojącej i inspirującej muzyki. Nie zabraknie znakomitych gości i gościń – Daniel Hope zaprosił między innymi Stinga, sopranistkę Goldę Schultz i gitarzystę Dominica Millera.