Kanada: życie z niedźwiedziami25 min
Jesienią niedźwiedzie gromadzą zapasy na zimę. Wystawiane na chodnik kosze na śmieci to dla nich darmowy obiad. Przyciągają ich też smakowite jabłka, którymi usiane są ulice. Odwiedziny niedźwiedzi to już codzienność w wielu kanadyjskich miasteczkach. Jak współżyć z tymi groźnymi drapieżnikami? Reportaż z lektorem.