W sercu naukowej misji na Atlantyku31 min
5 kilometrów pod wodą żyją zwierzęta nieznane nauce. Naukowcy na statku FS Meteor szukają ich śladów. Nie jest to łatwe zadanie, badacze i badaczki będą zamknięci na małej przestrzeni przez pięć tygodni, z dala od lądu. W skład międzynarodowej ekipy wchodzą naukowcy z Polski - dr Natalia Szymańska i prof. Jan Pawłowski z Instytut Oceanologii Polskiej Akademii Nauk, którzy badają próbki dna oceanicznego.