Naturyzm: miniona moda?31 min
Nagość na plaży lub na kemping jest przez jednych pożądana, przez innych zakazana. W Niemczech i Wielkiej Brytanii ruch naturystyczny ma długą i bogatą historię, stał się lokalną tradycją. Dziś jednak stowarzyszenia naturystów mają problem z przyciągnięciem młodych członków.