Bezpańskie psy w Trucji31 min
Turcję zamieszkuje ponad 4 miliony bezpańskich psów. Wiele z nich wrosło w krajobraz takich miast jak Stambuł, gdzie są dokarmiane przez mieszkańców. Dla innych, to panoszące się bandy zdziczałych zwierząt, które atakują dzieci. Rząd Erdogana wprowadził ustawę znacznie ułatwiającą uśmiercanie bezpańskich zwierząt. Obrońcy praw zwierząt protestują.