42- Odpowiedź na prawie wszystko
Dlaczego tak wiele systemów politycznych stworzonych przez ludzi nie przetrwało, w przeciwieństwie do na przykład kolonii mrówek, które wydają się funkcjonować od zarania dziejów? Czy nie powinniśmy czerpać inspiracji ze świata zwierząt?