Zagrożona sztuka tkania dywanów30 min
Choć tradycyjne tkactwo dywanów jest jednym z kulturowych skarbów Turcji, rzemiosło jest dziś na wymarciu. Pracochłonne, drogie, lecz piękne dywany przegrywają z tkanymi maszynowo, dawni mistrzowie nie mają komu przekazywać swojej wiedzy. Są jednak młodzi przedsiębiorcy, którzy wierzą w odrodzenie tradycyjnego rzemiosła w niszy dla wymagających klientów.