Czad: Ocaleni z Darfuru25 min
Ponad 400 tysięcy osób, które uciekły przed wojną w Sudanie, znalazło schronienie w sąsiednim Czadzie. Na skraju małego przygranicznego miasteczka Adré powstał ogromny obóz dla uchodźców. W prowizorycznych schronieniach, zbudowanych z gałęzi i plandeki, mieszkają tam całe rodziny. Dokument z lektorem.