Chad: Survivors of Darfur25 min
More than 400,000 people fleeing war in Sudan have found refuge in neighbouring Chad, one of the poorest countries in the world. At the border town of Adré, a huge camp has appeared from nowhere as Chad struggles to house the new arrivals.