Nowe Delhi: planeta małp13 min
Ravi Kumar nauczył się krzyczeć jak małpa – to jego autorska metoda na radzenie sobie z ich wszechobecnością w Nowym Delhi. “Są wszędzie i sprawiają, że sami zamieniamy się w małpy” – tłumaczy. Nie każdy ma jednak tak adaptacyjne podejście – ci, których małpy zaatakowały, walczą o ich przepędzenia z miasta. Dokument z lektorem.