Irak: Kurdowie przeciwko mułłom25 min
Iran nałożył ultimatum na Irak i iracki Kurdystan, żądając ich całkowitego rozbrojenia i przeniesienia z dala od obszarów przygranicznych. Od tego czasu napięcie rośnie.