Iran: dziesięć dni oporu
Ekskluzywne materiały z odizolowanego Iranu oraz relacje naocznych świadków protestów i krwawych represji, które od stycznia wstrząsają krajem. Irański dziennikarz, pracujący anonimowo, zabiera nas w dziesięciodniową podróż do miejsc i wydarzeń, które władze próbują za wszelką cenę ukryć.