Karambolage Polska - Parawany plażoweLekcja kina od Andrzeja Wajdy
Kilka miesięcy przed śmiercią, u progu swoich 90. urodzin (6 marca 2016 roku), reżyser powrócił do najważniejszych dzieł swojego życia. W sali montażowej założonej przez siebie piętnaście lat wcześniej w Warszawie Szkoły Wajdy, spotkał się z reżyserem Andrzejem Wolskim. Wspólnie wybrali sceny z jego filmów, które następnie Wajda oglądał i komentował. Z tych rozmów powstał wyjątkowy film dokumentalny – swoista mistrzowska lekcja kina i artystyczny testament twórcy.