Nicolas Cage - Geniul nebun de la HollywoodAndrzej Wajda, o lecție de cinema
„A fi polonez nu este o naționalitate, ci un destin.” Această frază emblematică a cineastului dispărut în 2016, conștiința morală și istorică a țării sale, se potrivește perfect operei sale. Revizitându-și propriile filme în acest interviu, Wajda a putut să ne aducă în culisele muncii și gândirii sale și să o replaseze în contextul său istoric și politic.