Tracks - Food PornAndrzej Wajda, a Lesson in Cinema
Andrzej Wajda died in 2016. A few months before he passed away, the Polish filmmaker revisited his work in an assembly room of the Wajda school, founded in Warsaw in 2002. He gives us a rich and deep self-assessment of his body of work in the twilight of his life.