Kolumbia: węgiel dla Europy25 min
Północno-wschodnia Kolumbia jest jednym z największych rejonów węglowych na świecie. Międzynarodowe firmy wydobywcze, takie jak Drummond i Glencore, wydobywają tam miliony ton tego surowca, który następnie sprzedają w innych częściach świata, między innymi w Europie. To brudny biznes, który srogo kosztuje zarówno ludzi, jak i klimat. Dokument z lektorem.