Elkka
Elkka used to be aa singer-songwriter but has since moved into house and techno. Shifting between sensuality and seduction, her sets emanate a warmth that sets any party alight. SonarMix 060 regulars have already had a taste of her powerful energy- and 2025 marks her first appearance at Sónar.