Ángel Molina
Pioneer of Spanish nightlife Ángel Molina has been a resident of Sónar since the festival's inception, and never compromises on quality. His techno, ambient and drone sets are precise, radical and innovative. This year he returns with one of his most intense and daring performances: Molina in all his splendour.