Armin van Buuren b2b Indira Paganotto
Armin van Buuren's fame is inseparable from his influential radio show A State of Trance but is also known for his killer festival sets across the world. Bringing that huge energy together with the hypnotic modern psy sounds of Indira Paganotta proves to be a genius move- stratospheric BPMs meet saturated beats in this wild debut b2b.