Bicep - Eurockéennes 2025Armin van Buuren b2b Indira Paganotto
DJ-ul inovator al muzicii trance, Armin van Buuren și regina psytrance Indira Paganotto se întâlnesc pentru prima dată la platane.Faima lui Armin van Buuren este inseparabilă de show-ul radio A State of Trance, dar este cunoscut și pentru seturile sale de senzație de la festivalurile din întreaga lume. BPM-urile stratosferice se întâlnesc ritmuri saturate în acest set tip b2b - în care fiecare DJ pune o piesă back to back.