Dee Diggs b2b Ultra Naté
A first: Dee Diggs and house icon Ultra Naté perform together to close the 2025 edition of Sónar in Barcelona. Brooklyn-born Dee Diggs celebrates the black and queer roots of house music. As for Ultra Naté, ever since her hit "Free" she has been the epitome of the 90s diva. This b2b promises to be an unforgettable tribute to the world of house.