Dee Diggs b2b Ultra Naté
Na zakończenie Sónar 2025 Dee Diggs i ikona house'u Ultra Naté występują razem. I to po raz pierwszy! Dee Diggs z Brooklynu swoimi setami oddaje cześć czarnym, queerowym korzeniom house'u, podczas gdy Ultra Naté, znana z klasycznego "Free", jest divą lat 90. Ich występ zapowiada niezapomniany hołd dla muzyki house.