Mha Iri
A rising star and already a key figure on the techno scene, Mha Iri has made her mark with a style that combines big-room energy and emotionally rich vocals. Born in Edinburgh and shaped by Scottish underground culture, she found her calling in Melbourne, where she quickly established herself as a DJ and party promoter. Since 2018, the artist has been forging her musical identity and gaining notoriety thanks to numerous releases on leading labels such as Drumcode, Filth on Acid and Trick. From Tomorrowland to Hï Ibiza, the artist delights EDM fans with a cocktail of powerful sounds and emotion.