Klaudia Gawlas
‘For me, Century Circus is pure magic, a stage unlike any other in the world. I get goosebumps every time I walk in,’ Klaudia Gawlas told FAZEmag. At the age of 13, she was already creating music on her Commodore 64 computer. In 2013, she achieved success with ‘Papillon’. Today, she continues her career on her label Illusion Records and at Filth on Acid. In 2024, FAZEmag magazine named her DJ of the Year for the sixth time!