Klaudia Gawlas
"Century Circus to dla mnie czysta magia. Nie ma na świecie nic, co mogłoby się z tym równać. Za każdym razem, gdy wchodzę na tę wielką scenę, mam gęsią skórkę" – powiedziała w wywiadzie dla "FAZEmag" mająca polskie korzenie niemiecka DJ-ka i producentka Klaudia Gawlas. Już w wieku 13 lat zaczęła tworzyć muzykę na swoim Commodore 64, a rok 2013 przyniósł jej przełom - a wszystko dzięki utworowi "Papillon". Niezmiennie od lat pozostaje jedną z najbardziej znanych DJ-ek na świecie. A techno, cóż, jest dla niej po prostu filozofią życia.