Mha Iri
Mha Iri, wybitna postać współczesnej sceny techno, łączy w sobie potężną energię z emocjonalną głębią. Urodzona w Edynburgu i wychowana w kulturze szkockiej, swoje miejsce znalazła na scenie rave'u w Melbourne, gdzie szybko zdobyła uznanie jako DJ-ka i promotorka. Od debiutu w 2018 r. wydała utwory w wytwórniach Drumcode, Filth on Acid i Trick, kształtując swój własny styl, a na scenach - od Tomorrowland po Hï Ibiza - zachwyca unikalną mieszanką techno i emocji.